Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilket chip är bäst ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

asså äre om man bara typ använder live å spela genom som man blir bannad lr kan man blir det bara man gör nåt som har med live å göra?

Comment

Använder du aldrig live så spelar det ju ingen roll om du blir bannad från live...men live är trevligt så man får updates till både 360:an och de spel du spelar.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok men frågan var om måste spela genom live för att bli avstängd lr om man bara blir det genom å använda det lite

Comment

Du blir bannad om xboxen upptäcker att du använder piratkopior/backups. Boxen "kommer ihåg" det och laddar upp informationen den samlat om/när du ansluter till live.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

så svaret e alltså att man blir bannad hur man än gör när man använder live

Comment

en annan sak... hur gör man för att veta vilken version man har på dvdn... har sett på bild att min har en hitachi men jag vet inte vilken version :S

Comment

Du får plocka isär xboxen och kolla på etiketten på dvd'n
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

ok men finns det inget annat sätt... om man öppnar det så försvinner ju garantin:S

Comment

du får öppna den snyggt och försiktigt så att det inte syns att du har öppnat den
                    » Xbox360 FAQ

Comment

ok men det e inget garantimärke lr nåt som bryts om man öppnar det

Comment

Jo det sitter ett sigill bakom faceplaten.... men är du bara lite försiktig så kan du öppna boxen utan att förstöra den.
                        I värsta fall kan du ju köpa ett nytt sigill från psxcare
                        » Xbox360 FAQ

Comment

synd... det borde finnas ett bättre sätt... lr att det stod på boxen som det gör med ps2

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X