asså äre om man bara typ använder live å spela genom som man blir bannad lr kan man blir det bara man gör nåt som har med live å göra?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
vilket chip är bäst ?
Collapse
X
-
Använder du aldrig live så spelar det ju ingen roll om du blir bannad från live...men live är trevligt så man får updates till både 360:an och de spel du spelar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Du blir bannad om xboxen upptäcker att du använder piratkopior/backups. Boxen "kommer ihåg" det och laddar upp informationen den samlat om/när du ansluter till live.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Du får plocka isär xboxen och kolla på etiketten på dvd'nLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
du får öppna den snyggt och försiktigt så att det inte syns att du har öppnat denLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo det sitter ett sigill bakom faceplaten.... men är du bara lite försiktig så kan du öppna boxen utan att förstöra den.
I värsta fall kan du ju köpa ett nytt sigill från psxcareLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment

Comment