Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funkar denna brännare+skivor?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funkar denna brännare+skivor?

Ska köpa en : Samsung DVD-brännare SH-S183A SATA Black OEM (http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=327072&s=sc)

Och undrar om ni tror att den fungerar till att bränna 360 spel med? (som funkar) Har samsung dvdläsare i 360n. Med nyaste xtreme

Och så undrar jag vilka skivor jag ska köpa?

Verbatim 2,4x DVD+R Double Layer 8,5GB Printable 10-pack Jewel Case

eller

Verbatim 8x DVD+R Double Layer 8,5GB 5-pack (Advanced AZO) Jewel Case

eller

Verbatim 2,4x DVD+R Double Layer 8,5GB (Metal AZO) 5-pack Jewel Case

eller

Verbatim 4x DVD-R Dual Layer 8,5GB 5-pack Jewel Case

Vet inte vad det är för skillnad på dom, förutom priset
    Last edited by phantastic; 2006-12-30, 13:08.

Alla verbatim dvd+r dl fungerar. Brännaren vet jag inte. Kolla i den klistrade tråden.

Comment

Varför köper du inte en pioneer 111 som fungerar för alla andra...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

För att jag har ett presentkort på komplett.se som täcker hela kostnaden, och pioneer brännaren finns inte där

Comment

ja dom är bra för PC stuff iaf ska du ha den för 360 så får du nog tänka efter
          Kolla på Pioneer el Lite-ON shw 160p6s
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Samsung brännare ska funka. jag har en samsung brännare och bränner utan problem, iaf med senaste firmware

Comment

jag kör med nec 7173A. funkar kanon

Comment

Håller med ovanstående nec 7173A funkar kanon 30+ skivor nu inte en enda skrot,

Comment

ja då så låter ju kanon då e där några att välja mellan nu
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Elgigantens billigaste liteon fungerar utmärkt för mig. Så nu har du en till

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X