Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var köper ni era verbatim skivor?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Var köper ni era verbatim skivor?

Misstänker att jag betalade lite högt för de jag beställde. Varifrån köper ni era skivor?

Jag köpte mina från www.matrixx-media.***

Dock köpte några till också med mig så tänkte inte på vad fraktpriset blev..
    www.blaljus-norr.com

Comment

Finns det någon bra, billig svensk sajt?

Comment

Tror inte det finns några bra svenska sidor, isåfall danska. Leveranstiden från matrixx-media var 2 dagar, DHL.
        www.blaljus-norr.com

Comment

köper dom på PCCity här i upplands väsy ... 49kr styck.

Comment

Finns ett par affärer här i sverige som är rätt billiga ... Men jag tror inte det blir populärt om jag postar länken här ...
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

När jag har verbatim på lager brukar dom kosta

1st i jewel 50:-
              5st i jewel 225:- (45:-/st)
              10st i cake 400:- (40:-/st)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Billigaste jag har hittat via seriösa webbutiker är ifrån utländska disc siter. Kan få ett 10 pack för ca 230kr.

Finns även en kille på ******* i Sverige som säljer verbatim spindlar (20pack) för 464kr inkl frakt inrikes... Jag har handlat av han och det gick snabbt/felfritt...
                H78 iXtreme 1.2
                XBOX LIVE Gamertag: QuBaR

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X