Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xtreme firmware 5.1 - open tray..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xtreme firmware 5.1 - open tray..

Jag får ha min avslagen i ca 2min innan jag kan starta en ny backup..
    Är det nån som haft samma problem och flashat 5.1 och fått bort open tray problemet?

"Jag har inte uppdaterat till 5.1 än, jag har 4.2" tänkte bara höra om det är nån ide för mig att uppdatera än..
    Last edited by jutsi; 2006-12-31, 18:26.

"Open tray" buggen är fixad i version 5.1 men om skivan är oläslig kan det fortfarande stå Open tray och så ska det vara. Så har jag förstått det iaf.

Comment

Jag har 5.1,

samsung ms28 kan byta spel när som 5.1 funkar kanon för mej

Comment

Jutsi: låter som ett bekant fel.. Sök lite "rubber band trick" så ska du hitta en lösning...
        H78 iXtreme 1.2
        XBOX LIVE Gamertag: QuBaR

Comment

Testa 5.2 den ska ha någon fix som kanske hjälper.

Comment

Tackar QuBaR! Jag fixade min samsung med "gummibandstricket" fast jag körde dit en foam bit istället från en cd spindel, klippte till den o kilade dit den! Gjorde den ca 3mm bred.. nu har jag kört den i ett dygn o den är 100% open tray fri! Yiiiihaaa!

Comment

inga problem... det är ett vanligt problem med just TS 943 drivar. Jag har gjort det på min egen och kört felfritt i ca 1-2 månader nu.
              H78 iXtreme 1.2
              XBOX LIVE Gamertag: QuBaR

Comment

Perfekt!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X