Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FIFA 07 Xbox live - blir du bannad? NEJ, och ingen annan heller, så låt tråden dö ut

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Off topic igen.

Den där uppdateringen som gör att man kan spela xbox1 spel behöver man vara orolig för någonting då ? Typ att flashningen ska pippa sej lr något ?
    Funkar flashningen även då o funkar brända xbox1 spel då ?

Comment

Ingen fara alls, jag uppdaterar ofta mina kunders 360 med senaste xbox1 kompatibilitets updaten - har en utbränd cd med den på liggande på disken så det går snabbt å smidigt :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu när tråden inte är klistrad längre så hoppas jag det är ok att ställa en fråga här gällande spelet. Kan ju bli en FIFA07-tråd helt enkelt.

Kan man inte spela igenom en vanlig liga bara, som man alltid har kunnat på FIFA? Måste man använda sig av managermode för att göra det? Det är nämligen det enda jag hittar Jag menar singleplayer nu alltså.

Comment

Det är väl bättre om du startar en ny tråd för att diskutera spelet i sig...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hört 3 som har det spelet original som blivid bannade, men icke modifierade maskiner.
            krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
            peeääs trää tyst

Comment

Tankade hem den uppdateringen till xbox360 så man skulle kunna köra xbox1 spel:

http://www.xbox.com/sv-SE/games/back...ibility.htm#CD

fick detta fel meddelande när ja stoppade i Scarface i min 360.
              x: 5014.0 B: 1884.0

Vad ska man göra för att åtgärda detta ?!

Comment

pleppe: det är inte särskilt fifarelaterat.
                Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Nej ja vet men eftersom ja tog upp uppdateringar o dyl innan så tyckte jag att det hörde ihopp.

Comment

Original inlägg av banan1 Visa Inlägg
                    pleppe: det är inte särskilt fifarelaterat.
                    inte ditt häller, å inte mitt
                    krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
                    peeääs trää tyst

Comment

Stänger den här tråden pga dess onödighet

Comment

Working...
                      X