Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan man se om xboxet är flashat?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan man se om xboxet är flashat?

Min kompis skickade in sin xbox på flashning för ett tag sen, han vet dock inte om den verkligen blev flashad för han han ännu inte fått igång nått spel... Nu undrar jag om det går att se på något sätt om xboxen är flashad och vilken verision av flashning man har?

Tack på förhand!

Det finns ett lätt sätt, bränn ut ett spel som fungerar Men om killen som sålde den sa att den är flashad så borde den nog vara det.

Comment

Du kan ju ta bort faceplaten och se om garantiklistermärket sitter kvar. Om det är borta så har han ju iallafall öppnat den

Comment

På de 360 som jag öppnat så syns det sällan något på garantiklistermärket :-)

Däremot sätter jag dit ett "psxcare" märke också.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi har du något bra tips på hur man tar bort garantiklistermärket på enklast och snyggast sätt, det vill säga att man knappt ser att man vart inne i xboxen?

Comment

Jag gör inget speciellt, ser bara till att sigillet släpper "långsamt" när jag öppnar boxen så brukar det bli så fint så.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Annars fungerar det bra att använda en hårtork och värma lite innan man öppnar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X