Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sata-kontrollerkort +flashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

oj¨å lät inge bra det men starta upp den som vanligt o verkar funka som vanligt ,vågar jag prova på att göra rätt nu efter den kommentarer :S

Comment

Weeee fixade det tillslut och HANSI TACKKK du är min IDOL ;-)!!!

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        Har du suttit och dragit SATA kabeln så har du DEFINITIVT gjort något du inte borde ha gjort...
        Står att man skall göra så i Textbooks manual och jag har gjort precis så som jag skrev med bra resultat så jag tror inte att det är något fel på att göra så...

Comment

och när jag gjorde det så funkade det ju inte så e bra att man hitta en lösning på det om det nu inte funkar att rycka sata kabeln :-)

Comment

Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
            och när jag gjorde det så funkade det ju inte så e bra att man hitta en lösning på det om det nu inte funkar att rycka sata kabeln :-)
            absolut !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X