Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Tony_Hawks_American_Wasteland_PAL_PROPER_XBOX360-SLV

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med Tony_Hawks_American_Wasteland_PAL_PROPER_XBOX360-SLV

Tony_Hawks_American_Wasteland_PAL_PROPER_XBOX360-SLV

Har problem med den verisionen. Får inte igång det. Det kommer bara upp att jag ska stoppa i dvd:n i en xbox 360 console.

Va kan va feler.

Xboxet är chippat med NME chip

Har du patchat spelet på "NME-vis"?

Du kan tanka nyaste Xbox 360 SS Merger (v1.7) och sedan patcha med SS-filen (se till att NME-knappen är ibockad), efter det så borde det fungera fint.

Comment

Vart hittar jag ss filer?.
      Last edited by Clifton82; 2007-01-09, 21:56.

Comment

http://ss.softmodfiles.net/

Comment

Fattar inte alls hur programmet fungerar. Först lägger jag in iso filen i iso fliken. Sen kommer det juh upp nåt att den måste kolla nåt. Men det blir bara error hela tiden.

Sen lägger jag väl ss filen i ss flicken. Sen då

Comment

Det är möjligt att du har tagit fel SS-fil. Pröva en annan, kom ihåg att den måste vara PAL. Sen kan du trycka på Help ---> About / How to use, så borde det lösa sig.

Comment

Den behöver inte patchas med SS det är redan gjort. Patcha den därimot så den fungerar med NME.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X