Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur streamar jag mellan 360 och pc:n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fick igång både x264 och .mkv-filmer idag med Tversity. filmer i 720P o 1080P funkar kanonbra.. Bilden e sinnesjukt bra ingen fördröjning eller nåt.. har inte speciellt vass dator så det borde funka för dom flesta..Hör av er om tips..kan kanske hjälpa till med nåt nu när man spenderat ett antal timmar pillandes med detta

Comment

Se till att du gör en GUIDE så alla kan njuta
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

tompa290.
        vet du varför xboxen i princip hackar upp sig när man väljer den film man vill se genom tversity?
        det är efter man tryckt på play

Comment

Hänger den sej helt? tar en stund innan filmerna går igång 20-30 sekunder c:a

Comment

ja i princip

Comment

skumt har du nåt igång på datorn?

Comment

Hejsan, jag undrar vart man hittar transcode 360 ? Vill kunna streama divx filmer från min dator till 360'n.

Tacksam för svar.

Comment

http://transcode360.co.uk/files/default.aspx
                  Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

tackar.

Comment

Använder ni media connect bara i Vista eller? Vilket är annars det bästa sättet att köra med för att streama över hd-filmer till LCDn?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X