Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Går det att byta fläkten i Xbox 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Går det att byta fläkten i Xbox 360?

Hej!

Jag undrar om det går att byta ut originalfläkten som jag tycker väsnas för mycket i xbox 360? Numera kan man ju få ner ljudnivån på dvdspelaren i xboxen men det hade varit trevligt att kunna sätta i en tystare fläkt också.

Genomför psxcare även fäktbyte? Kostnad?

Vi har whisper fans, har missat att lägga upp dom i shoppen, brukar sälja dom för 200:- eller 350:- inkl montering. Men jag tycker inte det blir speciellt mycket tystare, lite dovare ljud kanske. Åsså lyser dom rätt giftigt i blått, rött eller grönt beroende på vilken av dom vi monterar.

Men vi kommer helt klart titta närmare på att tysta 360r om några veckor när det lugnat ner sig lite och vi får tid över till annat än vanliga chippningar/flashningar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tråkigt att höra att ljudnivån inte blir mycket lägre, jag tycker det är hemskt segt att spela vissa spel med mycket dialog..fläkten i xboxen är ju så störig.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X