Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Modda dvd läsaren med bärbar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Modda dvd läsaren med bärbar?

Hejsan

Jag har både en hiatchi och en samsung som jag vill modda?

Jag har en Amilio 1546 som jag skulle vilja använda för att modda dom.

Går det att göra?

Hur i såna fall? ström borde ju gå att ta från xboxen själv, men jag har läst att det inte går flasha via usb?

MVH Jimmy Persson

Hitachin är inga problem. Samsungen lär bli knepigare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Går det att modda alla Hiatchi läsare? Via bärbara?

Kan man modda samsungen med en p2 230mhz om jag köper ett sånt där pci kort ni säljer?

Tack för snabbt svar =)

Comment

Du kan använda denna för att flasha hitachin med laptop:

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=476

Och ha en gammal p2 skall inte ha några problem att köra DOS programmet mtkflash...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

KLarar den även av den nya

Hejsan

Det har ju kommit ut en ny hiatchi med poxy lim eller vad det heter

Kan man även software flasha om den nu?

Eller måste man fortfarande löda ut chippet?

Comment

Den går att flasha, men jag har inte lyckats med usb sata grejen. Jag får den i mode b med slax och usb sata, men windows tvärhängde sist jag provade iaf.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X