Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor angående flashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågor angående flashning

Jag har köpt en xbox som redan är flashad, jag undrar föjande:

1. Om jag spelar originala spel men min xbox360 är flashad, kan jag bli bannad?

2. Hur står det till med garantin för att halva microsoft klistermärket är där?

3. Den är en månad gammal, killen sa att det är den nyaste DVD läsaren i, vet ni om den är kännt för problem?

4. Jag har läst runder lite om att folk snackar om spel som hackar pga "gamla firmvare" . Måste jag uppdatera mitt firmvare? Även om jag spelar originala spel ?

tacksam för svar!

Hej.

1. FAQ.

2. FAQ.

3. FAQ.

4. FAQ

Och för att det inte ska kunna gå snett en länk till FAQ'n -> http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27516

GL HF ...
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

Comment

Original inlägg av Janols Visa Inlägg
      Hej.

1. FAQ.

2. FAQ.

3. FAQ.

4. FAQ

Och för att det inte ska kunna gå snett en länk till FAQ'n -> http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27516

GL HF ...
      lol

Comment

Sist jag flashade nåt sprang jag naken över Ske-å torg 02-03 på natten en onsdag ...
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
          Sist jag flashade nåt sprang jag naken över Ske-å torg 02-03 på natten en onsdag ...
          åter lol

Comment

1. Nej

2. Det är knas med garantin ... köp nytt klistermärke av Psx-care

3. Beror på vilken läsare du har, inte hur ny den är

4. Testa först fråga sen .. Men nej det går bara fint
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X