Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur ska jag packar upp spelen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

okey får väll göra det.. men först testar jag med nån annan data

Comment

Original inlägg av tompa290 Visa Inlägg
      Ser dina filer ut så här?
      om det är så är det rätt då?

Comment

Dubbelklicka på 00 så packas allt up AUTOMATISKT
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
          Dubbelklicka på 00 så packas allt up AUTOMATISKT
          dubbelckikar på 00 och så händer deta! !

Cannot open all-lostp.r00!
          Det går inte att hitta sökvägen.

Comment

Anväder du dig av WINRAR?
            Markera 00 höger klicka packa upp till....
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag börjar känna mig rätt säker på att du inte laddat hem filerna ordentligt.

Alltså när du laddar hem torrents så kan det se ut på filerna i mappen som att de är helt nedladdade, men du måste kolla i din torrents-klient att du verkligen fått hem 100%.
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                Jag börjar känna mig rätt säker på att du inte laddat hem filerna ordentligt.

Alltså när du laddar hem torrents så kan det se ut på filerna i mappen som att de är helt nedladdade, men du måste kolla i din torrents-klient att du verkligen fått hem 100%.
                ja det står 100% men jag sen börjar jag seeda spelen

Comment

ok. seeda är bra. fortsätt med det.

hmm.... ja men då måste det vara din WinRAR som är fucked up. Avinstallera den du har. Å starta om datorn.
                  Ladda sen hem den här: http://www.rarlab.com/rar/wrar362.exe
                  och installera.

Testa igen.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

helt sjukt att det ska vara så svårt o packa upp en jäkla fil, kolla hur stor tråden blivit

Comment

hmm.... ja men då måste det vara din WinRAR som är fucked up. Avinstallera den du har. Å starta om datorn.
                      och installera.

Testa igen.
                      blir samma skit..!

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                        helt sjukt att det ska vara så svårt o packa upp en jäkla fil, kolla hur stor tråden blivit
                        jag vet.. det hur enkelt som helt och packa upp spel men på min blir det error kan inte öpnna bla bla..

Comment

och installera.

Testa igen.
                          vart ladda du ner lost planet? jag tanka det på thepiratebay
                          Last edited by devhook; 2007-01-28, 13:10.

Comment

Kommer inte ihåg, men antingen torrentleech eller revolutiontt.

Tankar inget från TPB längre. Bara massa jävla leechers som kör hit-and-run där.... tyvärr.
                            » Xbox360 FAQ

Comment

jag vet hatar det men jag vet hur man blir medlem på revolutiontt hur gör man?

Comment

Du måste bli inbjuden för att få ett konto där.
                                http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X