Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strömkabeln?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Strömkabeln?

Var och köpte mig en beg. xbox idag av en kille och kolal att allt såg fint ut och det gjorde det tills jag kom hem och skulle plugga in grejerna och såg att strömkontakten såg ut så här?

Haha, ursäkta min roande, men detta är inte en sladd som passar i sverige. Men du kan använda vilken strömsladd som helst.

Comment

Original inlägg av Respect Visa Inlägg
      Haha, ursäkta min roande, men detta är inte en sladd som passar i sverige. Men du kan använda vilken strömsladd som helst.
      jo det har jag med förstått
      Men vart får jag tag i en som passar då?

Eller går den att klippa och sätta på en som passar då?

Comment

Skulle tro att det finns adaptrar, det skulle väl var det enklaste alternativet.
        Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

SÄker på att du inte fick med 2 olika? Jag fick med en sådan och en vanlig sådan som vi använder.
          Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
          Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
          Wii: _Chip: Wiikey
          Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
            SÄker på att du inte fick med 2 olika? Jag fick med en sådan och en vanlig sådan som vi använder.
            köpte ju den beg. så kan hända att jag inte fick med båda?
            men löste det genom att klippa bort den annorlunda kontakten och skruvade dit en som passar och allt funakr så jag är iaf nöjd

Comment

Vanlig strömkabel som man har till datorn passar ;-) bara köpa en sån.. kostar väl runt 60 spänn
              Xbox 360 Premium HDMI
              BenQ iXtreme 1.5

Comment

Original inlägg av bjornsson Visa Inlägg
                köpte ju den beg. så kan hända att jag inte fick med båda?
                men löste det genom att klippa bort den annorlunda kontakten och skruvade dit en som passar och allt funakr så jag är iaf nöjd

Okay, sådant jävla hyckleri när dom inte skickar med allt. Man vill bara sparka mjälten ur säljaren. Fast brukar försöka att ta det fredligt!
                Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
                Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
                Wii: _Chip: Wiikey
                Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Original inlägg av kaffetandfen Visa Inlägg
                  Vanlig strömkabel som man har till datorn passar ;-) bara köpa en sån.. kostar väl runt 60 spänn
                  den gjorde ju inte det då det var ett litet jack i den änden som sitter i adaptern.

Comment

någon mer än jag som sett att det inte är "jord" (PE) på de nya nätaggen? är det för att dom har haft problem med dom ?. jag har iaf bara 2 "hål" i min sån som ser ut som den till datorn, 3st andra jag har flashat åt har haft med "jord" antar att det är den jag inte har iaf för både fas o nollan behövs ju

Comment

Enda skillnaden jag märkt på de nya är att sladden inte sitter lika tight i den med 2 stift istället för 3 stift. Men dom sparar väl någon krona...
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X