Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

x360 hjälp sökes röd rutig bild och hack..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag fick besked från PSX-care att min xbox är kass och måste skickas till Microsoft. Fick höra att det kan ta upp till tre veckor vilket känns väldigt länge, tog det så lång tid för dig eller andra som skickat in sin?

Comment

Original inlägg av Wargen023 Visa Inlägg
      Jag fick besked från PSX-care att min xbox är kass och måste skickas till Microsoft. Fick höra att det kan ta upp till tre veckor vilket känns väldigt länge, tog det så lång tid för dig eller andra som skickat in sin?
      Jupp!
      Det tog nästan exakt tre veckor från att UPS hämtade den vid min dörr!
      Det tar lite tid men ha lite tålamod bara!

Comment

Jag skickade min på en torsdag och fick tillbaka den på en måndag 11 dagar senare.

Comment

de lite de också jag inte vill skicka in den än ..

här är lite uppdate iaf haft den på Nästan hela tiden fasten jag inte spelar för se om de händer nått igen spelat en massa idag med inga problem
          brände ett nytt spel Battlestations Midway NTSC XBOX360-CCCLX
          funka clockrent hoppas de håller i nu också hehe..

Comment

Fick 3 röda lampor igen nu denna gången fick jag ner rätt kod iaf "0302"
            Nån som vet vad de kan va ? hitta inget om de !!

RINGT MS nu iaf dem ska komma hämta boxen palla hålla på mer,
            tänkte lämna in den med flashad palla inte leka med garanti märket ännu mer
            hoppas jag inte får nån hitachiii drive nu..

ni som har skickat in era och fått nya vilken drive fick ni tillbaks ???
            Last edited by istallion; 2007-02-10, 21:42.

Comment

Jag skickade en Hitachi och ska ha tillbaka en Hitachi oxå. Många med Samsungläsare verkar få fel med skitig skiva vilket jag aldrig haft. Dessutom funkar nästan alla mina brända DVD-skivor medan andra jag känner med Samsung knappt får i gång en bränd DVD-skiva. Så jag är väldigt glad att jag inte betalade extra för en Samsung och vill heller inte ha en Samsung om jag får en.

Comment

säker min min samsung funka hur bra som helst med alla skivor till och med biliga no name dl skivor för 15kr/st men Hitachi e lite jobbigare flasha
                haha bara jag får en box som funkar denna gången och går flasha !!
                och tar alla sorts skivor !!

Comment

Tycker inte det är jobbigare att flasha hitachi. Bara skriva ett ända kommando och sen är det klart

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X