Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har jag blivit lurad?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Håller med fook-me, Du har fått en flashad xbox som fungerar. Det betyder att han inte har gjort någonting fel. Sen att microsoft klistermärket var borta är väl inte så konstigt, det är faktiskt ganska lätt att råka förstöra dom. Och går den sönder så ring killen så fixar han nog det.

Comment

Man klistar ju inte på ett MS märke på en box som är flashad det gör man efter man har nollstält den.

Ang motståndet finns det 2 sätt att göra ms28 på antingen kör man via kort eller så kör man med VCC

Comment

Så om man kör med vcc funkar alla de sata kontroller?
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

re

Ja med vcc funkar ms28 på alla satakontrollers. Motståndet är ett 0ohms motstånd

Comment

Det fungerar fortfarande inte med alla kontrollerkort.

Comment

är det inte så att det fungerar med alla VIA kontrollers om man vcc:ar?
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Kan hända, men har man ett via kort så brukar man inte behöva göra vcc modden. Iaf inte om man har ett med vt6421

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X