Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränning med pioneer 111d -problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränning med pioneer 111d -problem

Den funkar bra att spela upp dvd skivor men när jag ska bränna får jag följande felmeddelande Logical unit communication crc error (ultra-dma/32). Nån som kan hjälpa mig? vore ytterst tacksam

Låter nästan trasigt det där...

Se till att datorn och brännaren är fullt uppdaterad med bios, firmware och systemuppdateringar. Senaste brännprogram installerat. Inga onödiga program igång. Kör virusscan/spywarescan. Kolla IDE kablarna. Kolla master/slave/cable select inställningarna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Är det en gammal IDE kabel du har?
      Man brukar få det om man har en 40 polig kabel byta till en 80/100 polig IDE kabel.
      Kolla på CdFreaks sök på google där kan du läsa mer om det
      Last edited by pege63; 2007-02-02, 20:16.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

verkar vara kablen som är gammal, den är 40 polig... är det en sån här jag ska köpa?

http://www.alina.se/productInfo.aspx...DE&T2=DEL-121U

Comment

japp en 100 polig
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tack för de snabba svaren, bytte kabel idag och nu fungerar det utan problem! Thanx alot!!!

Comment

ja så klart det skulle funka

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X