fy fan vilket jobb....bävar över vilken skit ms skickar tillbaka istället för min fina välskötta. UPS ska komma och hämta min vilken minut som helst!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
HJÄLP!!! Vita streck och spelet fryser
Collapse
X
-
Jag har svårt att tänka mig att man som kund måste acceptera att få tillbaka en 360 i sämre skick än den man reklamerade.
Någon dag skall jag köpa några xbox privat så att jag själv kan köra lite hårda puckar med ARN. Fast förmodligen räcker det med min blotta närvaro i butiken så byter dom direkt utan tjafs. Tipsa gärna om någon stockholmsbutik som har riktigt dålig kundservice som jag kan prova med :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hehe det vore grymt, själv är jag inne på min tredje xbox360 på under en månad, dom två första gick sönder inom en vecka (inköpt på onoff & ej chippade) Den tredje som jag chippade hos er har fungerat klockrent.
(citat)
Fast förmodligen räcker det med min blotta närvaro i butiken så byter dom direkt utan tjafs.
(/citat)
Kan ni inte ha det som nån försäljning på er sida, Slipp väntetid och MS-support, anlita Hansi att byta er trasiga x360 pris 600:-
- Citat
- Flag
Comment

Comment