Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning - en ny dvd-drive har dykt upp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Kasko Visa Inlägg
    Samma här. När kan vi flasha dem? Den är tystare iaf
    Jag frågade Hansi för några dagar sedan, då förklarade han att det skulle dröja ca 4-5 veckor innan PSXCARE skulle kunna flasha BenQ-drives. Tror du fortfarande att det är c:a 1 månad kvar Hansi?

Svenne, SniffieGamada och Kasko:

Ni pratar samtliga om att ni har fått en BenQ-drive efter att den varit inne på lagning eller ngt sånt. Hade ni alltså en annan drive innan, vilken ni hade flashat hos PSXCARE? Och nu har ni fått tillbaka er box med en helt ny BenQ-drive och måste således flasha om den (betala 1000kr igen) till PSXCARE så snart BenQ-firmwaren har släppts? Är detta korrekt uppfattat? Köpte ni er box hos PSXCARE eller har ni endast flashat er box hos PSXCARE? Vad var anledning till att ni "skickade iväg" er box till MS/service?

Original inlägg av maddiy Visa Inlägg
    Kan någon lägga in en bild på släden tack
    Varsågod!

Last edited by VoRa; 2007-10-05, 18:37.

Comment

tackar

Comment

Hur länge dröjer det innan BenQ går o fixa till?

Comment

"100% software-based flashing of BenQ confirmed! | iXtreme BenQ internal beta testing this coming weekend |"

Från #fw på efnet så ska väl vara sanning..

Fick nyss hem min "lagade" 360 med benq i så hoppas det går bra för dom..

Ehh postade i en annan tråd innan jag hitta denna, antar att detta är den "officiella" benq tråden..

Comment

"BenQ iXTREME OUT"

BenQ iXtreme 1.1

Från #fw

Comment

Vi flashar benq för 500:- från och med igår :-)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X