Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ninja Gaiden Black PAL & SS Merge?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ninja Gaiden Black PAL & SS Merge?

Hej jag har fått ner Ninja Gaiden Black Pal till xbox 1. Jag har skapat en .iso av filerna, men läste sedan att jag kommer att behöva en ss-fil för att kunna spela spelet på min hackade xbox 360. Jag gick till länken som finns i fqa:n men där finns bara en ntsc-version av patchen.

Finns det fler sidor med patchar så jag kan hitta en till denna version och merga min iso?

tack på förhand!

Vilken firmware har du i din 360?

Har du samsung läsare med xtreme 5.2 så behöver du bara kolla default.xbe filen med xbefix.exe. Eventuellt klarar xbefix.exe av att rätta till en patchad default.xbe.

Om xbefix.exe säger att allt var OK från början så skall din iso fil fungera som den är, om den rättade till default.xbe så får du göra en ny iso fil och hoppas den fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu har jag provat med xbefix.exe och den säger:

Hashes are already valid
      Attempring to fix invalid signatures
      ....unable to fix signature
      Unable to fix F:\...default.xbe

Jag testade att bränna ison ändå med cloneCD, men då står det bara att spelet inte har support och att jag ska gå en på xbox-hemsidan och titta.

Finns det någon lösning eller måste jag lägga ner?

tack!

Comment

Du måste hitta en helt opatchad default.xbe till spelet annars får du aldrig igång det på en 360
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X