Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite problem med bränning, väldigt tacksam för hjälp.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Skillnaden är stor.
    Verbatim = hög kvalitet
    Platinum = ojämn kvalitet.

Där har du nog tyvärr problemet. Skivorna du köpt är dåliga
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

jaha okej..där ser man...men fan verbatim e ju fan slut sålda överallt..

Comment

Tyvärr.
        Beställ på nätet. Där är det både bättre pris och inte slutsålt.....
        » Xbox360 FAQ

Comment

Vart finns det att köpa verbatim då?? jag har kollat överallt på nätet men de e slut i lager överallt..

Comment

Får inte skriva de namnen här av nån anledning. Hansi blir inte glad då.
            Men det är 2 danska butiker. Googla på "dvd+r billigast" så kommer du hitta.
            » Xbox360 FAQ

Comment

du kan också ha problem med firmware som behöver uppgraderas. Om du har live eller haft kan du bara gå in på den user:n och så uppgraderas den. Om du inte har live så finns det massor olika olika guider på google.
              hittade en bra förut men hittar den inte igen

Comment

Väckte du tråden för att gratulera den på födelsedagen så kunde du ju ha väntat ett par veckor till...
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Väckte du tråden för att gratulera den på födelsedagen så kunde du ju ha väntat ett par veckor till...
                  LOL!
                  Jag har ingen signatur.

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                    Fattade inte först. Men sedan såg jag vad det var.

HAHAHAHA.
                    -Henke

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X