Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatering till spel online

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatering till spel online

Jag tänkte börja spela online med min xbox 360 men har ingen erfarenhet av detta sedan tidigare. Fungerar det som med pc spel att man först måste patcha sitt spel till senaste versionen? Var laddar man i såfall ner senaste uppdateringarna till ett spel?

Original inlägg av MoFa Visa Inlägg
    Jag tänkte börja spela online med min xbox 360 men har ingen erfarenhet av detta sedan tidigare. Fungerar det som med pc spel att man först måste patcha sitt spel till senaste versionen? Var laddar man i såfall ner senaste uppdateringarna till ett spel?
    Jag har bara provat Rainbow Six Vegas online och då laddade man automatiskt ner en liten patch. Du behöver inte leta efter den, den hittar dig. Multiplayer systemet är ganska likt som på PC, man får ställa in filter om man vill eller bara ta quick match. Dock blir grafiken mycket fulare än singelplayer men antar att det hör till konsoler :P.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X