Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PM funktion?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PM funktion?

Det här är väl inte det mest lämpliga forumet att ta upp frågan i men jag hittar inget bättre för tillfället...

Jag undrar hur man kan skicka PM till någon här på forumet. Vissa skriver ju att de kan nås via PM men jag hittar inte den funktionen, hur når man någon privat?

så vitt jag vet finns det ingen PM funktion på denna sidan. lite synd, men förståerligt, annars skulle väl många av dom kunnigare personerna överösas med PM's

Comment

Pm är inte aktiverat på det här forumet, men de flesta har ju en email adress under sin profil som man kan skicka till....
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Tack till nedan
        Last edited by KonradA; 2007-03-05, 11:31.

Comment

Jag drog i väg ett mail till dig nu.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X