Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En fråga angående slax live cd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En fråga angående slax live cd

Hejsan

Jag har hört att man måste använda slax live cd för att få hitachi 078k i mode b stämmer detta?

Jag har en kompis som jag kanske ska hjälpa men har aldrig flashat den.

Jag har psxcare sata kort och undrar om slax live cd fungerar till det kortet?

Denna version har jag laddat ner
    p_slax2.0_alpha1.iso

tror ni det fungerar?
    Gör man bara som vanligt sen när man flashar?
    Som dom andra hitachi eller måste man använda toolbox?

Du kan få den i Mode B på andra sätt, som the two wire trick. Många har problem med att få boxen i mode B med Slax.

Dessutom skall VT6421A (psxcares kort) inte vara det bästa och smärtfria kort att flasha hitachis med. Intel eller Sil rekommenderas.
    Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

Shit var )=(/)(/) kom du ifrån med en sån massa felaktig information?

Hitachi version 78 kan du INTE få i mode B med något two wire trick eller connectivity kit. Enda kända sättet ÄR att använda slax.

De SIL chipset jag testat har INTE kunnat användas för att flasha Hitachi v78.

På PSXCARE har vi nog flashat fler Hitachi v78 med VIA VT korten än vad ni andra gjort med andra kort tillsammans...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X