Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hj-split fil hur bränner man

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

dom heter inte
    dnl-son.001
    dnl-son.002
    dnl-son.003
    dnl-son.004
    dnl-son.005
    dnl-son.006
    dnl-son.007

osv... ?
    prova isånt fall att öppna dnl-son.001 i winrar så får vi se vad som händer
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

Comment

Han han även ha fått det mycket snarlika formatet som används till Clone CD:

blablabla.dvd
      blablabla.001
      blablabla.002
      blablabla.003

osv...

Då använder man SENASTE clone cd eller SENASTE imgburn och öppnar .DVD filen, så pusslar brännprogramet automatiskt ihop .001, .002 osv filerna under tiden som det bränner.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det är som klaring skriver, de använder .001 -> .072 istället för .rar -> rXX.

Dubbelklicka på tex .001 och välj program att öppna med, WinRAR, så ska allt lösa sig.
        Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Hej
          Nu har jag fixat det Tack så mycket alla som försökte hjälpa mig.Jag fixade senaste winrar och upgraderade firmwaren på min brännare så nu fungerar allt och jag har lärt mig massor ,än en gång tack så mycket alla MVH VOLADOR

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X