Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Elite System

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Elite System

Det florerar ju rykten mest hela tiden om en ny Xbox 360.
    Men nu är det ett rykte som mer och mer verkar vara på riktigt.
    XBox 360 Elite - En svart låda, svarta kontrollers, HDMI och 120Gb HD.

Läs mer på DailyTech
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

en kurs i foto hade ju inte skadat, att den skulle komma har jag ju sagt hela tiden.................
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Man har kanske inte så mycket tid att ta snygga/bra foton när man smygfotograferar? :-)
      » Xbox360 FAQ

Comment

Här är bättre bilder:
        http://www.flickr.com/photos/majorne...7600031749742/

Last edited by Enlund; 2007-03-29, 12:37.
        » Xbox360 FAQ

Comment

video på elite http://www.youtube.com/watch?v=LyatWxEEG0o

Comment

Undra vad det kommer att sitta för dvd spelare i den, om det kommer att gå att chippa.

Comment

allt går nästan att chippa\flasha på nått sett har vanliga 360 pallar inte ha elite hellre en ps3 i sånna fall

Comment

Tro på fan att M$ glömt att lacka dvd luckan........ Suck
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av jld Visa Inlägg
                  Undra vad det kommer att sitta för dvd spelare i den, om det kommer att gå att chippa.
                  Förmodligen nya BenQ-driven.
                  Den kommer nog gå att flasha.... vad jag har läst så skiljer den sig inte så mycket från Samsung-driven.
                  Last edited by Enlund; 2007-03-30, 00:21.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

Om det är den som visades upp på mässan i Tyskland så är det en HDDVD
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nej.
                      Förutom att den är svart så är det bara 120 GB HD och HDMI-porten som är nytt. Ingen inbyggd HDDVD.
                      (Kolla videon som Devhook länkade till ovan. Där berättar en av utvecklarna om vad som är nytt.)
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Det blir så när slipsnissarna räknat klart, komprimisser, kompromisser, kompromisser. Hade ju helt klart varit läge att stoppa hddvd i den utgåvan.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Idag så visades en av boxarna på et sattv program & där visades en HDDVD upp på en 1080 HDTV upp så om den skall spela i samma liga så får det nog vara en HDDVD i varför skulle då man ha en HDMI?

Comment

Den externa hd-dvd'n kanske?

Comment

Spelen kan ju också få ett lyft av att gå från komponent (analogt) till HDMI (digitalt).
                              Många använder ju 360'n i princip bara till att spela på.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X