Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

TMNT funkar...funkar inte!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• TMNT funkar...funkar inte!

TMNT backup funkade perfekt och barnen har spelat sönder det verkar det som för nu står det bara "rengör skiva och starta om boxen" men dessvärre funkar ju inte det.Grejen är att dom alldrig ens rört själva skivan så den är ju inte repig men uppenbart har ju nåt hänt (värme kanske,den har gått dygnet runt)Får prova att göra en ny backup men är det nån som varit med om liknande eller har det varit nån uppdatering.Kör Hitachi och Verbatim.
    Nike

ibland har jag märkt att om man spelat länge så kan man behöva 'kyla ner' xboxen eller skivan (vet inte vilket som gör det) sen brukar det funka igen, i värsta fall boota en orginal skiva och sen köra backupen igen.
    vet inte om det funkar för dig, men du kan ju prova.
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

Comment

tyvärr

tyvärr så är det så att hitachi har en tendens att repa skivorna har jag märkt...=(
      Ska gå att åtgärda det, finns en tråd om saken..
      Lycka till..

Comment

Min hitachi kör då på fint, å andra sidan brukar jag inte lira mer än 1-2 timmar i taget. Se till att xboxen inte står upp så ska det vara lungt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X