Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox360 Japanska spel till Pal

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xbox360 Japanska spel till Pal

Hej! har en fundering, tror ingen kan hjälpa mig men frågar ändå.
    Spel som kommer ifrån Japan kommer dom att konverteras om till t ex PAL?
    Någon som har hört eller sett om dom kommer att göra så, helst alla spel så man kan spela dom men troligtvis så kommer detta inte att ske
    hoppas på något svar, bra som dåligt.
    Tack på förhand!

om du har tänkt köpa japanska spel eller från USA kan du läsa på http://www.xbox-sky.com/xbox360_regi...ibility_guide/ (vet inte om den stämmer!)

Comment

Blue Dragon skulle ju som tur va få subs på engelska så man får hoppas att dom inte dubbar om till engelska när/om dom släpps i usa/europa.. annars så funkar ju dom regionsfria som swifter tipsade om iaf.. men kan hända att de inte finns engelsk text....
      Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

Ok tack, jo listan som visar vad spelen funkar på för regioner vet jag, men man kan ju hoppas på att som ändå konverterar om vissa spel, t ex Aquazone, den vore toppen att kunna leka med. Jag har då inte sett att den kommer ut till andra regioner men man kan ju hoppas.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X