Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Den flyger snart ut genom balkongen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Okej nu är det så här.
    Jag ska nu skicka iväg krysslådan och jag undrar om jag bör skriva en lapp där jag beskriver problemet med xboxen.
    Bör jag skicka den som rekommenderat brev eller räcker det med pappren jag fick från microsoft när jag felanmälde den?
    MVH
    Mikael Bäck

Comment

Weeh: Sant

Min funkar ju än. peppar peppar

edit: glömde dock att säga att den har ju hängt sig någon gång ibland.
      Inge graffe fel eller något annat dock.
      Last edited by SixPac; 2007-04-22, 22:03.

Comment

Min hängde sig med titt som tätt fram tills i förra veckan då jag fick grafikfel och det var ca 4-5 månader efter första uppkopplingen mot xbox live.
        MVH
        Mikael Bäck

Comment

Du behöver inte skicka med någon lapp eller så. Du får tillbaka en annan xbox ändå.

Comment

Okej
            Är det säkert att man får en hitachi i den nya xboxen om man hade en hitachi innan?
            Jag är lite rädd för att få den nya v79 som ska vara riktigt dyr och omständig att flasha om.
            MVH
            Mikael Bäck

Comment

Oavsett om du har en Samsung eller Hitachi så kan du få tillbaka en Hitachi v79. Tyvärr...
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

Okej finns det någon uppskattning om hur stor den risken ungefär är?
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

Vår statistik just nu, c:a 30% chans att få en 79:a
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Och annars får man en samsung ms28 eller hitachi 78? För benq har väl inte dykt upp än?

Comment

läsare hitachi

Comment

Idag ringde jag xbox support, dom frågade efter mitt serie nummer på konsolen, vågar man ge ut det eller? ser dom att den är flashad?, tänkte på det att jag har lirat en del live kanske registreras där?
                        någon som vet?

Comment

De kan inte se via Live om din konsoll är flashad.
                          De vill väl ha serienumret för att veta när den är tillverkad....
                          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                          » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X