Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

strul med pioneer 111d

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• strul med pioneer 111d

Är det nån som kan hjälpa mig?har problem med power area calibration error
    har gjort allt som man förelsår att den ska master,har 80 pins flat kabel mm
    har även provat den i en annan dator och jag får samma fel där.Jag undrar om brännaren som är ny ändå är fel på.Finns det något sett för att se om den är trasig.Får bara det felmedddelande när jag ska bränna dual layer,annars bränner den vanliga cd,dvd bra.

Testa uppdatera firmware är det enda jag kan rekomendera.

Comment

Jag har uppdaterat den till senaste firmware, snälla hjälp mig nån

Comment

Kanske är fel på den då.

Comment

Vad använder du för skivor?
          Power area calibration error är vanligt om man använder dåliga skivor.
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Jag använder verbatim,finns det andrasom är bra

Comment

Nä, Verbatim är helt klart bäst..... då är det nog något fel på din brännare
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X