Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xbox 360

Jag fattar inte hur M§ kan göra sånna jävla skit saker, det är andra gången den går sönder (ring of doom). jag kan ju rekomendera folk att satsa på nått bättre än en xbox 360.. nästan så man skrattar! hehe får väl skicka tillbaks. vet nån hur lång garatin från M§ är?..

Dom flesta säger ju att det är 1 års garanti, men när jag lämna min på reparation nu för en vecka sen så jag ringde ju dit och dom sa att Garantin är 2 år. så dom från ups kom och hämtade min box. Men ända jag är lite bekymrad över är att jag har ju flashat min box, och då är ju klistermärket borta. men man märker vad som händer.

Comment

Original inlägg av hide_ Visa Inlägg
      Dom flesta säger ju att det är 1 års garanti, men när jag lämna min på reparation nu för en vecka sen så jag ringde ju dit och dom sa att Garantin är 2 år. så dom från ups kom och hämtade min box. Men ända jag är lite bekymrad över är att jag har ju flashat min box, och då är ju klistermärket borta. men man märker vad som händer.
      okej, då kan man ju skicka den dit, som tur är så har jag kvar klistermärket

Comment

Det är bara att ringa till Microsoft support: 020-791133
        Sen ska du ha Serial nummer från xboxen. för när du ringer o säger vad det är för fel, så frågar dom serialnr och ger dig ett referensnr och så kommer ups o hämtar xboxen från dig, för mig tog det 2 dagar innan dom kom. men för vissa tar det 1 dag bara, så dom kan komma säkert när som helst

Comment

Garantin för mig gick ut för nån vecka kanske en månad sen från elgiganten. så jag ringde och berättade om felet jag hade ''en röd lampa blinkar nere på högra sidan'' och dom sa att Microsoft har garanti 2 år.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X