Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bilden blir svart?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bilden blir svart?

När jag spelar bland annat crackdown så blir ibland bilden svart i en sekund...kan hända flera gånger på samma dag. Den blir svart en sekund sen allt normalt igen. Trodde först de berodde på tvn jag har men har upptäckt att det ej blir så på ps3an. Vanligt xbox360 fel eller?

kan fortfarande vara tvn. min tv här får färgfel ibland. bilden blir rödaktig. dock händer detta inte när jag använder min vanliga xbox och kollar med digital boxen. men det händer ibland

Comment

Hej
      Får man fråga vad du har för tv, jag har samma problem med min 360, oavsett spel så kan den bli svart nån sekund.
      Själv har jag en Sharp LC-42XD1E

Comment

Original inlägg av Morpheus_cool Visa Inlägg
        Hej
        Får man fråga vad du har för tv, jag har samma problem med min 360, oavsett spel så kan den bli svart nån sekund.
        Själv har jag en Sharp LC-42XD1E

har exakt samma tv...

Comment

Kör du den via VGA ingången med den medföljande komponent adaptern med??
          JAg har testat med alla möjliga upplösningar och resultatet är det samma för mig, det enda som verkar göra saken lite bättre ärnär boxen står kallt men det kan ju vara min egen inbillning bara.
          Undrar vad supporten på Sharp har att säga om det.

Mailade sharps support, får se vad dom har att säga
          Last edited by Morpheus_cool; 2007-04-30, 13:52.

Comment

Kör du den via VGA ingången med den medföljande komponent adaptern med??
            JAg har testat med alla möjliga upplösningar och resultatet är det samma för mig, det enda som verkar göra saken lite bättre ärnär boxen står kallt men det kan ju vara min egen inbillning bara.
            Undrar vad supporten på Sharp har att säga om det.

Mailade sharps support, får se vad dom har att säga

tror jag ska åka till sharpcenter där jag köpte tvn å fråga vad det är...

Comment

Original inlägg av hejsan Visa Inlägg
              tror jag ska åka till sharpcenter där jag köpte tvn å fråga vad det är...
              Låter som en bra ide

Comment

Låter som en bra ide

skriv när du fått svar på mailet posta gärna mailet här

Comment

Original inlägg av hejsan Visa Inlägg
                  skriv när du fått svar på mailet posta gärna mailet här
                  Det ska jag göra

Comment

kom att tänka på om den försöker ändra läge på tvn. typ skala om bilden och så. men händer det mitt i spelandet blir jag förvånad.

Comment

hej Piggelin
                      Jo det händer mitt i spelandet, gissa om det kan vara jobbigt när man spelar GH2.
                      Vissa spel funkar bättre än andra av nån outgrundlig anledning

Comment

Ja inte verkar det som man får något svar från Sharps support inte. suck

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X