Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha eller inte flasha?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha eller inte flasha?

Min Xbox 360 är nu lite över ett år gammal, så jag funderar om man skulle ta och flasha den. Men ville fråga här först.

Vilka fördelar och nackdelar kommer med flashning? Skulle ni som erfarna 360 ägare rekommendera det? Finns det några allvarliga fel som kan uppstå med flashning?

Tack på förhand,
    - Orphtek

Planerar du att köra backups av din spel så är det bara att flasha annars har det ingen betydelse.
    Följ det guider som finns på detta forum så är det inga som helst problem.

Comment

jajag är GRYMMT nöjd har allri haft så många spel som nu ....
      kul om du är ACHIVEMENTS NÖRD

Comment

finns ju inga nackdelar, utom att du har lite o göra när den ska på lagning för att vara på den säkra sidan.

annars finns ju inga nackdelar bara fördelar. live funkar fint, man kan inte bli bannad som man kunde förut

edit: xbox live bannad på gamla xboxen då, inte 360

Comment

Låter suveränt. Hoppas jag har färdigheter nog för att kunna flasha själv dock. Hittar ingen bra guider verkar det som... Att betala för det kommer inte på fråga. Har inte råd med det.

Comment

har med letat efter en lättförstålig guide hur man flashar, någon som kan länka eller skriva

Comment

Dom jag hittat genom att leta på detta forum verkar ganska avancerade, och beskriver inte väl nog för de som inte riktigt är experter på detta.
              Jag vet att jag inte borde fråga det här, men vet någon en simple punkt till punkt guide för newbies?

Comment

www.360mods.com

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X