Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna spel (samsung läsare + pioneer brännare)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna spel (samsung läsare + pioneer brännare)

Hej, jag har några frågor om backup-bränning...

Jag har en flashad 360 med Samsung-läsare (kommer inte ihåg exakt vilke firmware) och har beställt en Pioneer 111d brännare som ska komma snart. (Funkar dom 2 tillsammans om man bränner med Verbatain DL DVDR+ skivor?)

Jag har har 3 stycken 360 backups som är Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER, Crackdown.PAL.XBOX360-DNL och Def_Jam_Icon_PAL_XBOX360-PRECiSiON. Två st av spelen kommer som .ISO filer med tillhörande .DVD-fil. Vad måste jag göra för att kunna bränna dom? Call of duty t.ex, ska redan vara SS patchad osv.

Crackdown kommer i en katalog med filer som är dnl-cdn.001 till dnl-cdn.071. Vad ska jag göra med dom filerna? Till detta spel tillhör ingen .DVD-fil eller nåt annat.

Original inlägg av emo Visa Inlägg

Jag har har 3 stycken 360 backups som är Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER, Crackdown.PAL.XBOX360-DNL och Def_Jam_Icon_PAL_XBOX360-PRECiSiON. Två st av spelen kommer som .ISO filer med tillhörande .DVD-fil. Vad måste jag göra för att kunna bränna dom? Call of duty t.ex, ska redan vara SS patchad osv.
    Dom är redan fixade, för att bränna dom använd antingen CloneCD eller imgburn.

Original inlägg av emo Visa Inlägg
    Crackdown kommer i en katalog med filer som är dnl-cdn.001 till dnl-cdn.071. Vad ska jag göra med dom filerna? Till detta spel tillhör ingen .DVD-fil eller nåt annat.
    Packas upp med winrar, och sedan får du nog en dvd och en iso fil, som bara är att brännas med ett av de ovanstående programmen.

Comment

Grymt att dom flesta spel nuförtiden redan är fixade och klara att bränna, som det verkar... Ska testa att bränna såfort jag får brännaren! Tack för hjälpen

Comment

En sak till bara... Det här med att ställa in Layerbreak, gäller inte för dom spelen som "redan är klara att bränna" eller?

Comment

layerbreak står definierat i .dvd-filen.
          Så sålänge du har en sån, det står rätt i den, och du bränner på ett korrekt sätt så behöver du inte ställa in layerbreak manuellt - nej.
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X