Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!
dessutom behöver du inte 0800 skivan, det enda du behöver nu är att göra samma procedur som du gör när du flashar en ms28 slå av den innan du trycker enter och sen slå på den igen med 10sek tricket.
det funkar, provat själv.
du har editerad den med din key ellerhur?
så du inte bara byter namn på filen enbart och flashar utan att tänka?
Du har fel på din floppydisk eller vad det nu är som är enhet A i din dator. Gör en ny bootfloppy - och gör massor med kopior på dina .BIN filer från den disketten du har nu!!! Innan det är för sent!!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
E65: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc. This can also be caused by the tray not being fully closed on boot.
Börja med att göra backup på din orig.bin. Disketter är inget säkert lagringsmedium. Kopiera till hårddisken, skicka filen via email till någon...
Läs ur bios ur din drive igen och öppna det med 360fwtoolbox.
Kolla om bioset påstår sig vara MS25 eller MS28
Jämför med etiketten på din dvdläsare.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment