Värför kan ingen komma på ett sätt så att man inte behöver öppna dvdläsaren!?!?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bränna orginal spel
Collapse
X
-
Bränna orginal spel
Prova med Xbox Backup Creator men du måste ha en patchad DVD-ROM spelare åxå (Samsung SH-D162C drive el Samsung SH-D163A/TS-H353A)"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
-
Ja, det är ju det vi säger :-) Läs tråden om hur man kopierar spel lite mer noga.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, det är det vi skrivit i tråden...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment