Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dirty Disc, hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hej Gubben32 . ag brkar bränna med hastighet 2x och håller skivorna till 200% damm fri och är aktsamm med fingrarna så skivan blir glansig repfri.

Fattar inte varför jag inte kan starta Rengörningskivan i Xboxen det står detta här när jag stopar i skivan: Mixed Disc.

Sen går inte skivan igång o rengör Xboxen, hur startar jag skivan nån ide??

Comment

alltså... den skall inte startas på någe vis... när du sätter in en skiva så kommer motorn att snura några varv så att den kan läsa typen av skiva... då kommer borstarna att borsta linsen...

gör såhär

1. öppna tray
      2. lägg i skiva
      3. tryck in tray med skivan
      4. vänta 10 sekunder
      5. tryck ut tray
      6. ta ut skivan

nu skall det vara klart

Comment

TACK!!
        Hoppas det funkar nu så jag slipper : DIRT DISK

Comment

Jag har en sån där cd-rengöringsskiva, det är en ljudcd. var länge sedan jag körde den, men har för mig att det var någon som pratade på den, eller om det var musik. Det finns en instruktion med skivan, läs den.

Comment

ja det äe ljud cd, den fungerar på DVD spelaren och datorn, men på XBOXEN så står det (MIXED UNREAD DISC).

Instruktion står bara att man ska sätta i rengörningsskivan och trycka på play och efter ca : 20 sekunder är de klart.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X