Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolla om man är bannad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kolla om man är bannad

Hejsan, När jag kör "test xbox live" så fungerar allting utom xbox live men vart jag än klickar så får jag aldrig det här meddelandet:

status code på xbox live:

Har någon en idé om hur jag ska kolla om jag är bannad?

edit: speedyshare var ingen bra imagehost-sida!
    Last edited by autopsy; 2007-05-20, 16:36.

Du e bannad
    kan inte se bilderna men om allt annat får ok så är du nog tyvärr bannad

Comment

jag får fram detta meddelande om jag trycker på info knappen längst till höger på varje testgrej,

Comment

Menar du "more info" ?

Comment

Du Är Bannad Ja Har Samma Fel Mess

Comment

men alla som är bannade kommer inte in och ser sin egen profil här?

http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

och kan skicka mess, se vilka kompisar som är online mm?

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
              men alla som är bannade kommer inte in och ser sin egen profil här?

http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

och kan skicka mess, se vilka kompisar som är online mm?
              Det kan ju inte påverkas i och med att kontot inte påverkas, utan det är maskinen som blir bannad från tjänsten. Det kommer även fungera i fortsättningen att använda den sidan och skicka meddelande etc.

Comment

Jag får det här meddelandet istället:

W: 0000-000B
                X: 0600-F001
                Y: 00A8-6860
                Z:8015-190D

Sen om man har blivit bannad? Kommer MS fortsätta dra pengar från mitt kontokort då? nu drar dom ju 69 kr i månaden kontinuerligt, eller måste man ringa till dom och säga att det där får dom fan lägga av med och ge tillbaka mina pengar?
                Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
                Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
                Wii: _Chip: Wiikey
                Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

sorry men jag fattar ej jag har modiferad samsung aja saken är om jag blir bannad allså jag har köpt ett 3 månaders Live kort från afären *Game* och jag undrar varföör man säger upp e det då när man har beställt från Xbox live eller ?

frågan totalt :P = kommer det kosta pengar för mig om man har tankat på 3 månader som man har betalt i en butik?

sorry om det inte tillhör tråden

Comment

ja, dom fortsätter sdra pengar då kontot inte är bannad, enbart konsollen.

man får itne pengar tillbaka från live heller om konsollen e bannad, du har ju kontot kvar.

Comment

piggelin var ifrån darar dom pengarna ifrån?

Comment

om du har kreditkort, svarade på föregående inlägg samtidigt

Comment

jag ahar ej skrivit in nåt kredit kkort eller nåt sådant

Comment

Om du har köpt ett sånt där 3 månaders kort på t ex Game så kommer dom nog att försvinna om man blir bannad (bara teori). Tror att någon har skrivit om det gått 60 dagar efter att man t ex har köpt ett års live kort så får man inte pengarna tillbaka. Vilket är igentligen fel! Men tror det är så.

Comment

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
                              Jag får det här meddelandet istället:

W: 0000-000B
                              X: 0600-F001
                              Y: 00A8-6860
                              Z:8015-190D
                              8015-190D i Z-raden är din live status, och i detta fall har du den icke önskvärda kombinationen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X