Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sälja bannad Xbox 360?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sälja bannad Xbox 360?

Hejsan! Då jag fick mycket kommentarer att 2500kr för en bannad flashad X-box premium utan hårddisk var alldeles för mycket. (se tråd köra x-box 360offline) så undrar jag om det är någon här som vill sälja sin bannade flashade x-box billigt, gärna med många DL-spel till...

Jag köper gärna om det är en bra deal....

jag har en Premium som inte är bannad
    - Ej den senaste Dashboarden
    - samsung m28 med fw 5.2
    - 2st trådlösa handkontroller
    - orginal batteripack med laddare.
    - ca 20st spel (enbart xbox 360 spel)

vad erbjuder du?
    Last edited by kello; 2007-05-23, 14:55.

Comment

Det var ju ett fint paket, men jag vill nog inte lägga mer än typ 2500 kr

Comment

tänk på att en konsoll som inte är bannad idag ändå kan vara flaggad och finn singen garanti att den inte är bannad imorgon. Iof kunde du tänka dig en bannad.

Comment

Varför inte behålla din flashade 360 och spela backuper på den, sen köper du en till Xbox360 Core System som du spelar din orginal spel på. Flytta bara över hårddisken till din nya Core system och du har även kvar alla dina achivements från din flashade Xbox :-)
          Bättre än att hålla på att sälja sin 360 tycker jag. En Core system kostar lika mycket som 4 orginal spel. Då köper du dom spel du verkligen vill ha och bränner ut resten, så har jag tänkt göra om min blir bannad.

Comment

jo jag tror det blir så...iaf till en början.

Comment

Ingen annan som har en bannad xbox 360 att sälja billigt? Helst i närheten av Växjö, men det går ju att skicka också...Gärna med många backup-kopior till

Comment

kello, är du helt säker på att den inte är bannad?

Jag är påväg att köpa ett nytt så fort den nya fw kommer ut men eftersom jag inte kommer att spela live i alla fall den närmaste tiden, så jag kan tänka mig att köpa ett beg men jag vill ha möjlighet att skicka iväg det på uppgradering av fw om jag om ett tag vill spela live.

Sen vars bor du jag bor i umeå? Och ungefär vilket pris vill du ha?

Comment

Original inlägg av Haggwe Visa Inlägg
                  kello, är du helt säker på att den inte är bannad?

Jag är påväg att köpa ett nytt så fort den nya fw kommer ut men eftersom jag inte kommer att spela live i alla fall den närmaste tiden, så jag kan tänka mig att köpa ett beg men jag vill ha möjlighet att skicka iväg det på uppgradering av fw om jag om ett tag vill spela live.

Sen vars bor du jag bor i umeå? Och ungefär vilket pris vill du ha?

vet inte, har egentligen inte planer på att sälja. Men för rätt pris så...(dvs jag vet inte pris)

jag har kört live med PGR, Kameo och live arcade. Dem spelen fick jag med när jag köpte 360n dvs med orginal FW

sedan testade jag GOW-backup live. Sedan dess har jag inte avrt inloggad på live. (dvs ca 4 månader sen)

Så vad jag vet så är den inte bannad.

Förövrigt så bor jag just nu i Sthlm, men jag bor också i Örebro.

Comment

ok, då skippar jag nog det och köper ett nytt. tänkte bara om man kunde hitta ett riktigt billigt på begmarknaden så skulle jag slå till.

Comment

Så glad att jag inte spelar 360online :P.

Comment

Original inlägg av Remix1121 Visa Inlägg
                        Så glad att jag inte spelar 360online :P.
                        Spelar du Kopierat, hela tiden, så sparas det nog och sedan när du väl loggar in på live så får M$ info och du blir bannad , Detta är bara gissning men det är nog så. Själv så är Live borta, men Boxen funkar hur bra som hällst ändå, Live är överskattat just nu. Får se hur den nya FW är om den är säker. Om man har råd så skafar man en ny xbox360.

Comment

Oki. Vad jag menar är att det inte spelar någon roll för mig om jag är bannad eller inte. Spelar bara online spel på pc'n. Så länge jag kan spela backups offline på 360'n så är jag nöjd .

Comment

Jag är också ev intresserad av en bannad 360. Helst då med samsung-läsare men inget krav. Nån som har en till salu?
                            PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
                            PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
                            PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
                            360 JTAG Backup Console
                            360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Jag har en till salu, hitatchi iof
                              En Core, Pma prisförslag
                              Last edited by Benneee; 2007-05-31, 22:17.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X