Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite glädje åt de bannade. (Forza 2)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lite glädje åt de bannade. (Forza 2)

Hejsan,

Ville tända en liten låga hos er som är bannade frpn Live. Forza Motorsport 2 har nu kommit ut på piratscenen. Posta gärna vad ni tycker.
    Boxen är på släkttäff i Tyskland.

jo det e ju najs men...du kan fortfarande inte ladda ner extra bilar och sånt

Comment

Går det inte att på en obannad-maskin tanka hem bilar, å sen föra över dem till en annan hårddisk (USB) å sen dela med sig av dem till andra?
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Borde väll fungera eller? hoppas det :P

Comment

tankar ner nu...
          Är det bra?
          Min tanke är att köra på min bannade...få fram massa bilar o sånt... sen när det släpps köpa det och använda hårddisken på min obannade så jag har alla bilar o sånt när man börjar med online delen.....borde funka väl?

Comment

6 Juni står det på Xbox.com

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
              tankar ner nu...
              Är det bra?
              Min tanke är att köra på min bannade...få fram massa bilar o sånt... sen när det släpps köpa det och använda hårddisken på min obannade så jag har alla bilar o sånt när man börjar med online delen.....borde funka väl?
              Förmodligen får alla sparningar en timestamp så när du kopplar upp dig med den hdd'n o achivements laddas upp kan dom nog se att de körts en hel del innan release... har ju funkat förr men vem vet va dom hittar på ..

Lösning: ställ om datumet på den bannade consollen innan du spelar..
              Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

smart...ska testa...

Comment

weeehoooo, foooorza!!!
                  Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
                  Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
                  Wii: _Chip: Wiikey
                  Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

hur fan bränner man forza då? Får något felmeddelande om att det är låst eller så

Comment

unable to lock volume for exclusive access säger img burn...vad fan är det?

Comment

Använd CloneCD.

Comment

alltid använt img burn o det har gått bra...däremot när jag prövat med clone cd har det gått åt skogen ibland

Comment

på något sätt vara dvd'n upptagen...startade om datorn o nu funkar det bränna

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
                              på något sätt vara dvd'n upptagen...startade om datorn o nu funkar det bränna
                              Ibland så kan man råka starta 2 versioner av IMGburn, så man måste stänga av båda i Aktivitetshanteran. eller starta om datorn funkar vilket som ^^

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X