Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Premium DVD+R DL fungerar dom?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Premium DVD+R DL fungerar dom?

Såg att de fanns att köpa billigt på xxx sell cd...

vore lite tråkigt om man köpte 25 st för 400 kr om det inte fungerar.

Premiums skivor är bara skräp.
    Last edited by Redaktör; 2007-05-27, 21:16.
    http://www.his.se/templates/vanligwe....aspx?id=33331
    http://www.youtube.com/watch?v=c_CRvibpDYg

Comment

Köp alltid Verbatim så blir du inte besviken
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Jo jag vet att Verbatim är bäst, men det är dubbla priset.

Comment

Jag läste i någons inlägg att man inte ska vara dumsnål, köp Verbatim!
          MVH
          Mikael Bäck

Comment

Original inlägg av Mackieman Visa Inlägg
            nja kankse inte så mkt mer Verbatim DVD+R Double Layer 8,5GB 2.4-8X 20p 399:- tycker de är ett bra pris!

Comment

Man brukar ju säga "man får vad man betalar för" och det stämmer mycket väl i detta fall, körde med RiDisc skivor ett tag, visst... man får igång spelet men man kan inte lite på att det går igång efter typ 5 ggr. Verbatim är helt klart bäst.. jag gillar inte ens Traxdata, som ska va "rekomenderade".

Comment

Original inlägg av mikael.beck Visa Inlägg
                Jag läste i någons inlägg att man inte ska vara dumsnål, köp Verbatim!
                Jo det var nog mitt gamla när jag fick ut 2 av 10 skivor traxdata. Alltid verbatim i framtiden.

Så även om verbatim kostar dubbelt så mycket kanske det blir samma pris ändå då det aldrig blir en felbränning så du får kasta hälften.

Iofs får du 20 verbatim skivor för 400:-

Comment

(Långt ifrån dubbla priset. 20-pack Verbatim 399:-)
                  Men de är mycket mer än dubbelt så bra. Så de är värda pengarna oavsett.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                    (Långt ifrån dubbla priset. 20-pack Verbatim 399:-)
                    Men de är mycket mer än dubbelt så bra. Så de är värda pengarna oavsett.
                    Vart hittar du verbatim för det priset?

Comment

Det går inte att skriva butikens namn här. Det blir bara stjärnor.
                      Du får googla lite. Det är en svensk butik.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Såg att de fanns att köpa billigt på xxx sell cd...

vore lite tråkigt om man köpte 25 st för 400 kr om det inte fungerar.
                        Jag använder Platinum skivor och har inte nästan haft några problem alls med dom. Dom problem jag har haft berodde på brännar programet. I min box sitter det ändå en Hitachi läsare som är bra mkt känsligare än Samsung läsarna.

Comment

Premium skivorna fungerar inte. Jag köpte 25st som från wexxxx och dom fungerar inte iallafall. Går fan inte ens att bränna filmer med skiten. Så jag avråder dig från att köpa dom.

Comment

minns inte ifall det var premium men det var en sida som heter polkapig där hade dom nåra billiga dom sög, kör verbatim! dom andra funkade inte alls så det är igentligen inget val!
                            Playstation 1, 3, PSP
                            Xbox, 360
                            Nintendo Wii

Comment

Original inlägg av jld Visa Inlägg
                              Premium skivorna fungerar inte. Jag köpte 25st som från wexxxx och dom fungerar inte iallafall. Går fan inte ens att bränna filmer med skiten. Så jag avråder dig från att köpa dom.
                              Det gör dom visst det. Jag kör med platinum.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X