Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Man brukar ju säga "man får vad man betalar för" och det stämmer mycket väl i detta fall, körde med RiDisc skivor ett tag, visst... man får igång spelet men man kan inte lite på att det går igång efter typ 5 ggr. Verbatim är helt klart bäst.. jag gillar inte ens Traxdata, som ska va "rekomenderade".
Såg att de fanns att köpa billigt på xxx sell cd...
vore lite tråkigt om man köpte 25 st för 400 kr om det inte fungerar.
Jag använder Platinum skivor och har inte nästan haft några problem alls med dom. Dom problem jag har haft berodde på brännar programet. I min box sitter det ändå en Hitachi läsare som är bra mkt känsligare än Samsung läsarna.
Premium skivorna fungerar inte. Jag köpte 25st som från wexxxx och dom fungerar inte iallafall. Går fan inte ens att bränna filmer med skiten. Så jag avråder dig från att köpa dom.
minns inte ifall det var premium men det var en sida som heter polkapig där hade dom nåra billiga dom sög, kör verbatim! dom andra funkade inte alls så det är igentligen inget val!
Premium skivorna fungerar inte. Jag köpte 25st som från wexxxx och dom fungerar inte iallafall. Går fan inte ens att bränna filmer med skiten. Så jag avråder dig från att köpa dom.
Comment