Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig XBOX360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ouch hehe.

Comment

Ringde idag, och fick en jävla Xbox Live Camera som kompernsation. Vill inte ha någon jävla kamera, vill ha min Xbox 360. Kameran är till salu!
      Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

fan vad nice, du skulle ha frågat personen som erbjöd dig den om hon/han va intresserad av att ha lite camsex via live..
        Ni ger ju mig inga större förhoppningar om att jag kommer att se skymten av min xbox de närmsta veckorna iaf, då den anälnde 13:e juni =(

Comment

Min box anlände 13:e till tyskland och jag fick ett mail igår(21:e) om att de har mottagit den.. så j-vla uselt att det ska ta sån tid innan de ens tar en titt på sakerna som de tagit emot

Comment

Fick mail 8 dagar sedan att den va bokad för reperation, men MS har inte hört av sig sen dess. Har ringt ett antal gånger, men de säger att jag bara kan hoppas.
            Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

På tisdag är det 6veckor för mig :P. Får hoppas att den kommer nästa vecka haha. Annars blir jag HELT galen. Nu när alla grymma spel kommer också.

Comment

oj nu va det snabba ryck..
                "Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference: "

Undrar dock om de har reparerat den eller inte ? har nämligen fått uppfattningen om att de skickar mail om vad de har gjort eller gjort på xboxen.. nu har jag endast fått mail om att de tagit emot den och nu att den är på väg.. någon som vet närmare om detta ?

edit: talade precis med de och boxen var reparerad, får väl hoppas att de har reparerat läsarn och inte bytt ut den då min läsare va cp efter att ha försökt strömförsörja den med kablarna ifrån en 360 hd-dvd kabinett
                Last edited by Cocaine; 2007-06-25, 18:40.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X