Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ISO utbränning utan flashad xbox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ISO utbränning utan flashad xbox?

Har laddat ner några spel som jag har brännt ut på verbatim DL +. Har följt guiden hur man bränner ut spel med IMGburn

Men har inte flashat xboxen än. Men har jag brännt ut spelen rätt ifall detta kommer upp på tv skärmen= To play this disc, put it in an xbox 360 console.

Eller Ska något annat visas på skärmen ifall jag har bränt ut dom rätt?

ehh... det kan ju vara så att du har bränt rätt och meddelandet kommer upp men det kan likaväl vara en felbränning så att samma sak kommer stå även efter att boxen är flashad.

Men om någon vet en metod för att kolla en kopia på ett spel utan en flashad box till hands så vill jag gärna också veta, har spel på hårddisken som väntas på att brännas ut men boxen flashas inte förräns nästa vecka ...

Peace!
    | PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |

Comment

När jag flashade tillbaka min box till original och testade köra en backup-skiva så fick jag meddelandet:

"To play this disc, put it in an xbox 360 console". Dock är det ingen garanti att du "brännt ut spelen rätt" och att de kommer att funka när/om du flashar boxen.

Comment

ar lägger man de hexade VIA Vt6421A mtkflash filerna för att kunna flasha?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X