Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad jag e feg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad jag e feg

Vill ju gärna spela brända spel orkar inte riktigt skicka xboxen till stockholm för ja bor ju i falköping och vågar inte gå på xboxen själv men är IXtreme helt säkert med live även med dom nya uppdateringarna??? vill helvete int bli bannad på mitt 4 år av live dessutom måste ja ju lira Halo 3 i september
    Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Man vet aldrig. Kan ta en månad 1år eller aldrig innan dom bannar oss igen. Tycker du ska fixa IX och köra järnet.

Comment

mm

men jag är så förbannat rädd att ja gör fel finns det ingen annat ställe närmare Falköping Skövde? vet att man inte får diskutera konkurrenter här men ändå

XBMC

250 GB HDD

Comment

Original inlägg av JimXbo Visa Inlägg
        Vill ju gärna spela brända spel orkar inte riktigt skicka xboxen till stockholm för ja bor ju i falköping och vågar inte gå på xboxen själv men är IXtreme helt säkert med live även med dom nya uppdateringarna??? vill helvete int bli bannad på mitt 4 år av live dessutom måste ja ju lira Halo 3 i september
        Bara skicka du boxen till HAnsi o CO så får du det gjort av proffs.!!

Kostar inte mycket värt varje krona

Comment

men varför ska ja skicka xboxen till stockholm Långt dit lol

XBMC

250 GB HDD

Comment

Original inlägg av JimXbo Visa Inlägg
            men varför ska ja skicka xboxen till stockholm Långt dit lol
            kanske det kanske.... Gör det själv annars... eller skicka bara DVD Spelaren.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X