Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa en Xbox 360 och jag är faktiskt rätt obrydd om den kommer att fungera på live eller inte. Något som jag inte vill ska hända dock är att nya spel inte kommer gå igång på den på grund av Xtreme flashningen. Så, min fråga till er är kommer Xtreme att stå sig eller kommer det tids nog komma någon check med nya spel som förhindrar en från att spela?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kommer Xtreme FW stå sig eller inte?
Collapse
X
-
Shit nu blev kristallkulan så där grumlig igen, sorry...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Jag köpte in ett gäng kristallkulor från Taiwan ifall din krånglar..Original inlägg av Hansi Visa InläggShit nu blev kristallkulan så där grumlig igen, sorry...
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej!! Shit... de från Taiwan är värsta modellen.Original inlägg av pemani Visa InläggJag köpte in ett gäng kristallkulor från Taiwan ifall din krånglar..
Nåja, näe men det är ju omöjligt att säga om det kommer att stå sig. Troligtvis inte, om nu microsoft gör något.
- Citat
- Flag
Comment
-
Men Ali baba sa ju att dom var den bästa modellenOriginal inlägg av ReZnoR Visa InläggNej!! Shit... de från Taiwan är värsta modellen.
Nåja, näe men det är ju omöjligt att säga om det kommer att stå sig. Troligtvis inte, om nu microsoft gör något.
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
- Citat
- Flag
Comment
-
Taiwan skräp säger jag bara. Min romerska kristallkula 3000 har aldrig fel, den säger att FW kommer att vara de att satsa på, kommer att leva så länge 360n lever, MS har ingen chans!!!!Original inlägg av ReZnoR Visa InläggNej!! Shit... de från Taiwan är värsta modellen.
- Citat
- Flag
Comment
-
Iofs så var detta kul den första posten, men det är bara att fortsätta!Original inlägg av Krutan Visa InläggTaiwan skräp säger jag bara. Min romerska kristallkula 3000 har aldrig fel, den säger att FW kommer att vara de att satsa på, kommer att leva så länge 360n lever, MS har ingen chans!!!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment