Guitar_Hero_III_USA_XBOX360-GUITAR Funkar.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2
Collapse
X
-
funkar det bra ? kan amn spela live? några buggar? (är guitar hero freakOriginal inlägg av piratburken Visa InläggGuitar_Hero_III_USA_XBOX360-GUITAR Funkar.
)
- Citat
- Flag
Comment
-
Funkar finemang! Inga buggar vad jag vet ! och live , självklart sålänge du inte är bannadOriginal inlägg av xepez Visa Inläggfunkar det bra ? kan amn spela live? några buggar? (är guitar hero freak
)
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
- Citat
- Flag
Comment
-
Guitar_Hero_III_USA_XBOX360-GUITAR
Guitar.Hero.3.USA.XBOX360
Original inlägg av kaffetandfen Visa InläggFunkar finemang! Inga buggar vad jag vet ! och live , självklart sålänge du inte är bannad
Original inlägg av xepez Visa Inläggfunkar det bra ? kan amn spela live? några buggar? (är guitar hero freak
)
Finns en fix till dessa releaser, se upp med framtida banning:
"Guitar.Hero.III.USA.FIX.READ.NFO.XBOX360-iND"
This PPF patch is for Sniperkil's usenet release as well as Guitar_Hero_III_USA_XBOX360-GUITAR
which is a repack of Sniperkil's release. The CRC of the iso file in both releases is 7F129CAD.
This patch fixes 16 sectors of bad data in the game partition at offset 0x17B3C8000.
There are no files in this area, however the bad data could serve as a marker for XBL backup detection.
This patch also changes data in the DMI and SS to match a known good rip of GH3.
instructions:
1. Open ppf-o-matic3.exe
2. Select ISO File GH3-SK.iso or GH3-GUITAR.iso
3. Select Patch GH3.ppf
4. Apply!
5. Burn using the .dvd file as normalLast edited by golden2; 2007-10-31, 10:26.
- Citat
- Flag
Comment
-
Den fungerade inte för migOriginal inlägg av Mitchi Visa Inläggnågon som vet någon Dead or alive 4 torrent som funkar? t.ex Dead Or Alive 4 PAL INTERNAL XBOX360-RoME ?
Har hört att Dead.Or.Alive.4.PAL.MULTI5.EN.ES.GER.FR.IT.XBOX360 ska fungera men den torrenten är död överallt. Vill oxå väldigt gärna ha tag på det spelet så tips uppskattas
- Citat
- Flag
Comment
-
tankade Virtua fighter 5 nu istället. men jag fattar inte det här med Mulleter. det står vad dem är kompatibla med. då är det ikryssat Xtreme och iXtreme behöver jag inte göra nåt då eller ska jag ta patch eller vad det står där nere?Original inlägg av WDF Visa InläggDen fungerade inte för mig
Har hört att Dead.Or.Alive.4.PAL.MULTI5.EN.ES.GER.FR.IT.XBOX360 ska fungera men den torrenten är död överallt. Vill oxå väldigt gärna ha tag på det spelet så tips uppskattas
- Citat
- Flag
Comment
-
Dagens hjälte! Gjorde som du sa och fick igång fanskapet, helt underbart, tack!!Original inlägg av int21 Visa Inläggdead_or_alive_4_pal_internal_xbox360-rome fungerar bra om man kör det i xdvdmulleter och använder autofix.
många privata torrentsiter har en request section som kan hjälpa..
Ps. DOA knäcker Virtua Fighter any day of the week
- Citat
- Flag
Comment
-
Eller så skapar man en ny dvd-fil själv. Tar ju 1 sekund.Original inlägg av damme Visa InläggThe_Simpsons-PAL-XBOX360-DAGGER har trasig .dvd-fil men funkar om man använder den i den här The_Simpsons-PAL-FiX-XBOX360-KCL.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment

Comment