Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Följande spel har fungerat med autofix i XMulleter Beta9.7(skulle tro att man kan fixa dom flesta spelen):
    Moto_GP_06_PAL_XBOX360-PI
    Burnout_Revenge_PAL_XBOX360-DNL
    Need_For_Speed_Most_Wanted_PAL_XBOX360-PI

Comment

Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars funkar fin fint med patchen Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.FIX.XBOX360-Allstars.by.ZakMcRofl.rar
      Från bt.xbox-sky.com

=)

Comment

hur får man autofixen att fungera ? får bara upp medelande om att "could not get requested file"på alla ison'n jag har försökt några utav de har ni nämt här i tråden. måste man skriva in någon url där den ska hämta den ifrån ? för det finns ju redan en inskriven ifrån början..

Comment

Jag har inte ändrat någonting iaf, har ingen möjlighet att kika nu heller, då jag sitter på jobbet, och allt går genom proxy...

Comment

Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits
            Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360-Allstars

Dessa spel fungerar på iXtreme 1.2

Och Saints.Row.PAL.XBOX360-MRN fungerar med stealth-patch http://www.360patches.com/PAL/Saints%20Row.zip
            Last edited by Krutan; 2007-07-16, 19:42.

Comment

Hubben finns tyvärr inte längre...
              Last edited by Supermannen; 2007-07-23, 00:50.

Comment

Pirates.of.the.Carribbean.At.Worlds.End.PAL.XBOX36 0-DNL
                funkar med AutoFix i XDVDMulleterBeta9.7

Comment

Viva.Pinata.PAL.MULTI.XBOX360-WAR3X funkar med iXtreme 1.2

Comment

NHL.07.PAL.XBOX360-Allstars

Funkar med iXtreme 1.2

Comment

• Spel som det är svårt att hitta fungerande releaser för.

Har testat runt 20 releaser sen jag skaffade 360 med ixtreme 1.2 för ett par veckor sen. Alla har fungerat med patch eller autofix i dvdmulleter. Intressantare är att hitta lösningar till de spel där det är svårt att hitta fungerande release. För mig har det vart Fight night 3 & Perfect Dark Zero.

Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV
                      Påstås ju fungera i denna tråd, men eftersom xdvdmulleter klagar på att iso'n är zero padded verkar detta vara riskfyllt? (kanske något som kan upptäckas vid kontroll?)

Perfect_Dark_Zero_Pal_XBOX360-PI Verkar inte gå att få ixtreme kompatibel.

Men följande releaser ska enligt uppgift gå att få ixtreme kompatibla:
                      Perfect.Dark.Zero.PAL.WORKING.XBOX360-NG
                      Perfect_Dark_Zero_PAL_INTERNAL_XBOX360-RoME

En kompis testade lite olika patchar på RoME releasen men lyckades inte få den ixtreme kompatibel. Själv har jag hittat en patch som är till för NG releasen, men inte hittat själva releasen...

Comment

• Kan vi inte skippa spel som funkar med patch :P. Jag vill veta vilka spel som funkar som jag har haft sedan länge. Annars så funkar ju alla spel med patch.

Comment

• ok lägger bara in spel som funkar utan patchar nu....

Comment

• Original inlägg av Remix1121 Visa Inlägg
                            Kan vi inte skippa spel som funkar med patch :P. Jag vill veta vilka spel som funkar som jag har haft sedan länge. Annars så funkar ju alla spel med patch.
                            Varför tar du inte hem XDVDMulleter och kollar själv ? tar typ 1 min och kolla.

Comment

• XDVDmulleter rapporterar att Viva_Pinata_USA_XBOX360-pSy360 är ixtreme kompatibel och funkar fint med 1.2.

Sen har jag en fråga... Hur får jag dessa Ixtreme kompatibla?

Crackdown.PAL.XBOX360-DNL
                              Xbox360_Perfect Dark_Zero_Pal_Prepatched

Vill vara säker så att jag inte gör något fel...

edit:

Provade att stoppa in DMI och PFI i Perfect dark zero (video, dmi, pfi och ixtreme var avbockade) från 360patches.com och det gick inte. DMI var tydligen "invalid".
                              Last edited by razor1394; 2007-07-30, 02:03.

Comment

• Seriöst - Jag älskar sådana här trådar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X