Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2
skiiit! precis när man tryckte på bränn så inser man att farsan köpt fel skivor.. klantigt varför inte bara skrota "-" skivor så slipper man ora sig för fel köp?
någon som testat om the darkness eller vampire rain funkar me 1.2 än?
Lite OT men äre sant att microsoft bannar en om man spelar spelen innan release? kommer bli riktigt svårt att vänta tills på fredag innan man kan spela the darkness ><
Ni som säger att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV fungerar.
Kan någon förklara varför det inte funkar på iextreme 1.0 ?
har testat på två konsoler, men det vill inte starta upp:S
Jag menar, iextreme 1.2 gör ju det bara ännu svårare för "felpatchade" spel att starta, så tycker det är konstigt att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV funkar till 1.2 men inte till 1.0
Nån som har någon idé?
Ni som säger att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV fungerar.
Kan någon förklara varför det inte funkar på iextreme 1.0 ?
har testat på två konsoler, men det vill inte starta upp:S
Jag menar, iextreme 1.2 gör ju det bara ännu svårare för "felpatchade" spel att starta, så tycker det är konstigt att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV funkar till 1.2 men inte till 1.0
Nån som har någon idé?
Stämmer allt enligt mulleter innan du bränner? Enligt mitt Mulleter 9 var det något skevt med videofilerna, men Mulleter 8 sa att det var ok. Efter det provade jag att bränna på en traxdata dvd, fungerar utmärkt.
edit: glömde säga att jag patchade med patch från http://www.360patches.com/PAL/ och använde mig av 3519Video.iso för att fixa videofelet.
Comment