Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag ska precis bränna mitt första spel till xbox och har 1.2.. ska bränna Colin.McRae.Dirt.PAL.PROPER.XBOX360-DNL med patch.. wish me luck

Comment

Lite tillägg...

Battlestations_Midway_NTSC_XBOX360-CCCLX
      Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER
      Cars.PAL.XBOX360-Allstars
      Command.and.Conquer.3.Tiberium.Wars.PAL.XBOX360-RANT
      Ghost.Recon.Advanced.Warfighter.2.PAL.XBOX360-Allstars
      Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
      Lost.Planet.Extreme.Condition.PAL.XBOX360-Allstars
      Need_for_Speed_Carbon_PAL_XBOX360-SPARE
      NHL_2K7_PAL_XBOX360-SPARE
      NHL_2K7_PAL_XBOX360-SPARE
      Tiger_Woods_PGA_Tour_07_PAL_XBOX360-SPARE
      Tony_Hawks_Project_8_MULTi5_FREE_REGiON_NTSC_XBOX3 60-VORTEX
      Ultimate_Alliance_READ_NFO_PAL_XBOX360-SuperX360

Comment

gott jobb!

Comment

skiiit! precis när man tryckte på bränn så inser man att farsan köpt fel skivor.. klantigt varför inte bara skrota "-" skivor så slipper man ora sig för fel köp?

Comment

Ingen som vet huruvida Fight Night Round 3 PAL XBOX360 PROPER-SLV fungerar?

Comment

De flesta är ju bara o patcha.

Kolla ISO filen innan med Mulleter 9 är den ok bränn annars dra hem en patch, patcha o bränn.

Comment

FIFA_07_PAL_XBOX360-SPARE
                fungerar utmärkt

Micro, var hittar man alla patchar? Har sökt efter video fil till Top spin 2 men hittar nada...

Comment

Patchar:
                  http://360patches.com/
                  http://shir.nl/stealth/
                  http://ss.softmodfiles.net/index_new...rity%20Sectors

Video finns med i Mulleter Beta 9

Comment

Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV fungerar

Comment

någon som testat om the darkness eller vampire rain funkar me 1.2 än?

Lite OT men äre sant att microsoft bannar en om man spelar spelen innan release? kommer bli riktigt svårt att vänta tills på fredag innan man kan spela the darkness ><
                      Last edited by Frotti; 2007-06-23, 14:40.

Comment

är det någon som hittat en fungerande oblivion verision/patch skulle jag bli överlycklig

Comment

Original inlägg av toffepoff Visa Inlägg
                          är det någon som hittat en fungerande oblivion verision/patch skulle jag bli överlycklig
                          skulle också bli evigt tacksam om någon hittade det.

Comment

Ni som säger att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV fungerar.
                            Kan någon förklara varför det inte funkar på iextreme 1.0 ?
                            har testat på två konsoler, men det vill inte starta upp:S
                            Jag menar, iextreme 1.2 gör ju det bara ännu svårare för "felpatchade" spel att starta, så tycker det är konstigt att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV funkar till 1.2 men inte till 1.0
                            Nån som har någon idé?

Comment

Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV funkar ej med Ixtreme utan att patchas!!!

Kolla med alltid med Mulleter innan så slipper du kassera DVD:er........

Comment

Original inlägg av Benneee Visa Inlägg
                                Ni som säger att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV fungerar.
                                Kan någon förklara varför det inte funkar på iextreme 1.0 ?
                                har testat på två konsoler, men det vill inte starta upp:S
                                Jag menar, iextreme 1.2 gör ju det bara ännu svårare för "felpatchade" spel att starta, så tycker det är konstigt att Fight_Night_Round_3_PAL_PROPER_XBOX360-SLV funkar till 1.2 men inte till 1.0
                                Nån som har någon idé?
                                Stämmer allt enligt mulleter innan du bränner? Enligt mitt Mulleter 9 var det något skevt med videofilerna, men Mulleter 8 sa att det var ok. Efter det provade jag att bränna på en traxdata dvd, fungerar utmärkt.

edit: glömde säga att jag patchade med patch från http://www.360patches.com/PAL/ och använde mig av 3519Video.iso för att fixa videofelet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X