Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Originalspel med flashad firmware

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Originalspel med flashad firmware

Hej!

Hur är det nu, kan jag spela originalspel över Xbox live med ett xbox 360 som är firmwareflashad(samsung xstream 5.1d) och inte riskera att bli bannad?

Eller jag löper en risk att bli bannad även med ett originalspel eftersom mitt firmware i xboxens dvdläsare är ändrad?
    Last edited by MoFa; 2007-06-15, 01:17.

Bra fråga! Undrar samma sak

Comment

Allt sker ju naturligtvis på egen risk, men jag använde 5.2 och spelade Guitar Hero 2 i original medan jag var uppkopplad på XBL. Blev aldrig bannad av det. Visserligen spelar man ju inte direkt på live som i t.ex. Virtua Tennis 3, så min observation kanske inte duger till något..

Comment

Du spelade alltså Guitar Hero 2, har du spelet original?

Comment

En RISK finns absolut. Frågan är hur stor den är.
          En av sakerna som MS kan kolla är vilka felkoder konsollen fått. Å när man flashar (om man inte använder rätt verktyg) så får man en viss felkod som då MS kan kolla efter... Vet dock inte om det är tillräcklig grund för att banna någon
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av MoFa Visa Inlägg
            Du spelade alltså Guitar Hero 2, har du spelet original?
            Original inlägg av Krotch Visa Inlägg
            ... och spelade Guitar Hero 2 i original ...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X