Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har Microsoft blivit hårdare vid service nu efter början av banning?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Har Microsoft blivit hårdare vid service nu efter början av banning?

    Förut sa folk att man inte ens behövde visa kvitto när UPS kom och hämtade maskinen. Är det någon som vet hur det är nu?

    Jag vet att PSXcare fixar detta åt en om en box man köpt av dem skulle paja, men har man köpt en box någon annanstans (som min kompis t.ex) där det står på kvittot att "Xtreme-flashing är utförd" så är man ju isf ganska körd.

  • #2
    Hur är det förresten, får man någon garanti av psxcare om man skickar in sin konsoll till dem och låter de flasha den?

    Comment


    • #3
      Nej, vad skulle den garantin omfatta?
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

      Comment


      • #4
        Om psxcare nu skulle lämna någon garanti så skulle det nog vara på fel som uppkommit pga flashningen. Vad det nu skulle kunna vara?

        Comment

        Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

        Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

        Registration Image Refresh Image
        Working...
        X